Svacka

I en svacka nu. Försöker förbereda mig mentalt för morgondagen, men det går inte. Hur ska jag klara av att möta blickarna, bli förföljd och antagligen bli tvungen att prata med dig?
Kan du inte bara fatta att jag har mitt liv nu!
Blir så jävla matt på att allt konstigt jämt ska drabba mig. Antar väl att det är för att jag är sån själv.
Aja ska försöka ta mig ur den här svackan på något sätt.
En sak är säker och det är att jag måste lära mig att säga ifrån och inte alltid vara så jävla snäll! Hur man nu gör det...
Nu ska jag fortsätta plugga geografi, det vankas prov på torsdag. Usch säger jag bara, kommer bli en förjävlig vecka!
Puss
E

Kommentarer
Postat av: ia

Nej det kommer bli en supervecka för du meiiii!!!!

Och ledig på fredag tralalallalaaaaaaaaa. Sen mr. No tkr jag du ska skita i för ahn är ful och du är snygg:D <3<3<3<3<3 BFF!

2009-01-12 @ 18:00:07
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0