Så var allt som vanligt igen.

Så var allt som vanligt igen. Skolan har börjat och därmed också tillbakagången till vardagen.
Jag hr haft ett underbart lov som gärna hade kunnat få varat i minst en månad till!
Helst av allt skulle jag vilja ha lov ända fram tills studenten...
Aja det är väl bara att bita i det sura äpplet och ge sista järnet fram tills juni, om man orkar. Just nu är jag äckligt skoltrött. Kan bara avslöja att det inte var så lite jobbigt när man möttes av massa rå-positva människor i korridoren imorse. "Åh äntligen skola", "Åh vad skönt och komma tillbaka till vardagen igen", "Åh nu är det bara och ge järnet sista terminen, det är mitt nyårslöfte". Förstår inte hur man orkar vara så positv hela tiden, men det kanske är därför som det går så bra för dem... who knows. Aja beundrar ialla fall er positiva människor.
Jag kan dock informera om att det är hela 5 månader kvar tills studenten. Under den tiden ska vi lämna in ett PA, en religions, svenska och samhällskunskaps uppsats (all in one), en samhällskunskaps uppsats, säkert åtskilliga uppsatser i psykologi ch filosofi, hundratals svenskauppgifter, tio tusentals ton geografiprov+en slutuppsats på allt inom geografin. "Åh vad härligt att vara tillbaka till skolan igen"!
Som sagt var nu är allt som vanligt igen...
Puss
E

Kommentarer
Postat av: ia

Haha jag hatar människor, speciellt posetiva. Det är därför jag gillar dig;)

2009-01-08 @ 15:33:08
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

Hahah oh no you didn't!!! ingen mer magsjuka.. då...då...DÅ SPYR JAG!

2009-01-08 @ 15:53:38
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

MATVRAK :D

2009-01-09 @ 15:41:42
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0