Ny mobil!!

Äntligen har jag tagit steget och investerat i en ny mobil!
Fick nog av den gamla imorse när min röst lät som en robot när jag pratade med Kajsa.
Trots att jag har varit ledig idag har jag kanppt hunnit att sitta ner ett enda dugg. Först städade jag hela huset. Sedan åkte jag in till stan och träffade Kajsa och köpte mobilen och bokade en klipptid till mamma och mig och sen var det bara hem och vända. Hade lovat pappa att hjälpa honom och handla idag. Visade sig att jag skulle få ångra det! När vi kom till Ica Maxi var det sådär äckligt mycket folk så att alla kundvagnar och självskanningsmaskiner var slut. Inte nog med det i affären var det verkligen helt proppat med folk. Men jag fick en godispåse som tack för hjälpen av pappa! :)
Nu sitter jag och leker med mina nya telefon, den är så himla bra (peppa, peppa ta i trä!!!)!
Borde väl egentligen gå och lägga mig med tanke på att jag har tonvis med läxor att ta itu med i helgen, men vafan man lever ju bara en gång! ;)
Planerna för helgen är väl plugg pch ytterliggare mer plugg, nån form av träning, matlagning ska testa en ny rätt MANDARIN KYCKLING PÅ AVOKADOBÄDD och sen ska jag förhoppningsvis träffa Ia för en rapport av dagens äventyr ;)!
Vi hörs i helgen!
Puss
E

Vill ha sommar och NY nu!!!!!




Kommentarer
Postat av: ia

Haha var glad att du inte låter som darth vader iaf:P

2009-01-24 @ 16:50:28
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

Och nej du är inte ful! Du är mitt gull!!!!

bästaste!

2009-01-24 @ 16:52:12
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0