Ett inlägg till mina underbara vänner!!

Måste bara tacka alla er underbara vänner som ställer upp för mig i ur och skur, Ia, Kajsa, Lollo och alla andra. Ni betyder så himlans mycket för mig. Skulle aldrig ha klarat den här dagen utan er!
Nu är det dags att blicka framåt och ta nya tag, fastän att det är lite tungt just nu men det löser sig nog.
Sitter och lyssnar på S-club 7 nu, lite nostalgi sådär ;).
Borde väl egentligen gå och lägga mig men det är så jobbigt!
Idag har jag bortsett från vissa saker, haft en helt underbar dag. Jag och ia hade en Emma och Ia dag idag efter skolan, den var minst sagt flummig och skrattig. Vi fettade, sov till BG och snackade massa skit och pratade om min armfetisch!
Måste göras om. Kan tipsa er alla därute att det faktiskt är bra att ägna några timmar i veckan med sina vänne rnär man pratar om allt förutom skola. Spelar ingen roll hur mycket man har att plugga, man mår 100 ggr bättre efter att man har fått haft lite kul och tänkt på annat än skola hela tiden. Det är just det där lilla extra i vardagen som gör så att man lyckas ännu bättre i livet, tror jag iaf! Kollade även på Made in Sweden när jag kom hem från Ia, var faktiskt ett grymt roligt program som jag tänker börja följa. Skulle vilja vara lika rik som Anders Bagge så kan man ligga i sängen hela dagarna och käka praliner utan att behöva gå up till en dryg skoldag med psykologi som första lektion och en sam-lärare som får damp bara man är 1 minut sen.
Nu ska jag sov alddar upp en bild på min älsklings Ia från mitt 18-års partaj!!

Bara för att jag älskar dig mest!!




Kommentarer
Postat av: ia

Haha mer sånt här!! även om lakridsen smakade bajs!

Och man lär sig ju något nytt varje dag, äre inte Emmas armfetisch så äre hur en viss lärare dansar på krogen! Alltid finns jag här och vi hade faktiskt världens bästa dag!!



NEJ för jag Älskar Dig mest!!!!!!!!!<3<3<3<3333

2009-01-22 @ 00:02:40
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0