Back in business igen?

Trots att det har gått ett ganska lång tag sen jag bloggade sist har det knappt hänt nåt nytt i mitt liv mer än att jag har fått börja träna igen och fått nya skidkläder och självklart äventyrat och svullat med min älskade Ia!! Självklart har skolan tagit den mesta tiden av mitt liv och det var även den, till viss del, det som fick mig att sluta blogga för ett tag. Jag har en tendens att alltid stressa upp mig och pressa mig själv för hårt när det blir lite för mycket att göra i skolan. Mår därför under dessa perioder inte alltför bra. Utan min Ia skulle jag aldrig klara mig, du är bäst, jag älskar dig så mycket! <3
Sedan har jag även fått erfara hur det känns att bli uttagen ur klassrummet och utskälld av en lärare. Kan väl avslöja att det inte är alltför roligt, inget jag rekomenderar! Men vem kan hjälpa att vissa personer på skolan inte vet vad tystnadsplikt är?!
Killfronten kan väl beskrivas med detta klockrena citat från Ia: "Gråt inte över någon som inte skulle gråta över dig". Ruskigt bra motto/citat men otroligt svårt att följa och leva efter.
i helgen har jag varit nere på IP och kikat på skridskotävlingar. Insåg att det faktiskt inte är så dumt att ha ett par täckbyxor och en varm jacka. Så idag åkte jag och mamma till Sea Fun efter hennes jobb och inhandlade ett par täckbyxor och en jacka från Rip Curl till mig! :D
Nu ska jag snart sova, är ju som man brukar säga en dag imorgon också!
Puss! <3
E

Kommentarer
Postat av: ia

Nejdu det är inte det lättaste att följa! Livet suger verkligen ibland, verkligen men sen så tar man en donken med Emms så känns allt mycket bättre igen! Älskar dej mer vettu <3<3

2009-02-09 @ 23:06:39
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

Nejdu det är inte det lättaste att följa! Livet suger verkligen ibland, verkligen!

Men sen så tar man en donken med Emms så känns allt mycket bättre igen! Älskar dej mer vettu <3<3

MÄRKESNÖÖÖÖRD

2009-02-09 @ 23:39:07
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0