Måndag

Gick upp extra tidigt för att ringa till tandläkaren, tro på fan att de inte har telefontid förens halv åtta. Till råga på allt hade de ingen tid förens imorrn till den sämsta tandkärringen ever! Sist jag var där tog det seriöst 40 minuter för henne att laga min tandställning som annars går på högst 20 minuter. Och det komiska är att när jag precis gått ut ur hissen (efter lagningen) lossnar en hel lim-klump, vilken är den hon har suttit och kämpat med i 40 minuter. Tror du inte att man blev lite matt när man fick ringa tandläkaren igen det första man gjorde efter att ha kommit hem därifrån.
Får se hur det går den här gången, har inte alltför höga föräväntningar på det, hoppas bara att det håller över nyår!
Resten av dagen har spenderats åt jobb och ett till stadsbesök med Ia och hennes vännina Martina. Mycket trevligt. Hittade äntlien något att ha på mig på nyår, en svart kjol, överdelen till den ska inhandlas imorrn.
Ia har skickat massa party låtar till mig nu som jag ska lära mig tills på onsdag. Säger bara getting loose at Hangloose!!
Längtar ihjäl mig!
Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och jobba imorrn!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp det är bara att lyssna sönder mohahahah:D

sova är överskattat!

2008-12-29 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0