Dan före doppare-dan!

Idag är den dan före doppare-dan!
Denna dag inleddes med jobb, pizza till lunch, födelsdagsfirande i efterskott och "lilla julfafton" med familjen.
Jag fick massa data-prylar av min faster i en försenad 18-års present.
Kan inte fatta att tiden har gått så himla fort och att det är julafton imorrn!!
Har ingen som helst julkänsla, men jag hoppas på att den hittar tll mig imorrn bitti när jag får kolla om "tomten" har lagt något i min julstrumpa ;)
Nu ska jag slå in de sista julklapparna och mysa med min katt!
Hoppas att ni alla får en riktigt god jul!
Kram!
Emma

Kommentarer
Postat av: ia

det är faktist jul sådetså!

2008-12-25 @ 00:35:50
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0