Stockholm igår, valbo och Hugo idag!!

Igår var en underbar dag, bortsett från att gå upp klockan 6!
Jag och Ia åkte till vår kära huvudstad på shoppingresa över dagen. Ia slog nog alla rekord på shopping, hon köpte glitter i massor och hör här: 8 t-shirtar!! Men allt var faktiskt på rean, så det var ju bra.
Själv startade min shopping lite trögt, hittade ingenting förens den sista timmen innan tåget gick. Jag köpte 3 t-shirtar/tröjor, 2 par trosor och 2 par linnen, allt på rean, halva priset! :D
Tågresan hem var lätt det roligaste på hela dan, där mötte vi ett par med OTRRRRROOOOOOLIGT mycket flyt och en tandlös gubbe som lät som Darth Vader. Sedan blev det en hel del lyssnande på det berömda nyuppfunna klippet från Barna i Bullerbyn: "Tyst Britta här gäller det att plocka blommor och hålla käften", så jävla klockrent!
Den här dagen har spenderats åt övningskörning, mobil-jakt med pappa i Valbo, hittade dock inget, får väl spara pengarna till något annat... och shopping på Ica Maxi, där köpte jag en vit kajal, godis och ett nytt TV-spel---> HUGO!!
Lätt det roligaste spelet jag har spelat på länge, beroende är jag också!
Fick även ett data spel av pappa i form av olika tester på körkortsteorin, mycket bra och välbehövligt med tanke på att jag tycker att det är så himla tråkigt att läsa i den där förbaskade körkortsboken.
Resten av kvällen har spenderats åt familjen, läkarprogram och en löprunda och godis i massor. Nu ska jag sova!
Puss!! <3
E

Kommentarer
Postat av: ia

Hörru lier du som skulle vara med sara så du inte gå ut med mig!!!



haha vit kajal is the shiet!

2009-01-04 @ 02:22:17
URL: http://miias.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0