Nytt år nya möjligheter!

Nu har ett helt år gått.
Detta år har på många sätt varit ett mycket händelserikt år. Jag tog emot en kines, åkte på feriepraktik till Gran Canaria, tre veckors bilsemester i Europa med familjen, fyllde 18 år och träffade massa nytt folk.
Mycket roligt har jag haft och varit med om men även en del tunga saker också. Det var det här året som jag blev tvungen att sluta på alla mina idrotter och med all träning överhuvudtaget och åkte på min livs värsta resa nånsin, säger bara GC-08. Att få slita röven av sig i tre veckor i 30 graders värme och knappt få någon mat var ingen höjdare.
Det här året ska bli det bästa nånsin. Många utgångar ska det bli och student o allt!!
Looking forward to it!
Emma

Kommentarer
Postat av: ia

PARTYPARTYPARTYYYYYYYYYYYYYY!!!

2009-01-01 @ 21:08:51
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0