Allt och inget!

Sorry för en sen uppdatering. Antar att jag har varit för exalterad för att blogga.
Igår ville mamma och pappa prata om semesterplaner. De började med och fråga mig och Adam och vi överhuvudtaget ville följa med dem på någon semester i sommar. Jag sa att jag vill följa med på allt förutom på bil eller sverigesemester. Adam sa att han bara ville följa med om jag hängde med. :)
Efter ett en stunds tystnad säger mamma, skulle ni vilja följa med till New York?
Jag började skrika och Adam blev alldeles paff. Vår dröm har alltid varit att få åka till USA, främst New York, och hälsa på vår låstats kusin Douglas. Nu ska vi äntligen få göra det! Wohooooo är så glaaad!!
Och Ia självklart ska jag fixa en I<3NY tröja åt dig, bara så roligt att retas! ;)
Den här dagen har spenderats åt sortering av skolböcker, kan och vill inte fatta att det är skola på torsdag igen, finns bara ett ord att beskriva det hela med ÅNGEST! Sedan har jag tagit en joggingtur, jag slog rekord igen! Sprang min runda på 17 och en halv minut wohoooo, blev så glad, igen!!!
Nu väntar duschen och hjälp vad sugen jag blev att baka, tror fan att jag ska göra det!
Puss
E

Kommentarer
Postat av: ia

Hahah ja du är så illa tvingen!!!!

JAG VILL MED ÅKA DIT LIXOM :...MICHAuuuuuuuuu

2009-01-06 @ 14:57:57
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

Jagvillhadejimörkrethosmeej;)

2009-01-06 @ 21:40:58
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: Helena

Meh vilket jävla lyx mä NEW YORK !!!

2009-01-08 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0