Ny dag nya möjligheter!

Så var snart helgen över igen! Konstigt att den har gått snabbt med tanke på att jag knappt har gjort någonting mer än att tränna och deppa över kärleksliv och skador.
Funderar på om det inte är dags att be mamma att ta mer prover för att kolla om jag inte har nån form av reumatism ändå. Hittills har alla läkare, naprapater och sjukgymnaster frågat om jag har reumatism eller ledsjukdomar i släkten eftersom de tror att jag iså fall kan ha ärvt det av någon. Så det kanske är dags att testa sig på riktigt. Jag har ju redan testat mig en gång men det var något billig skit prov som min förra snåla läkare ordinerade, inga namn nämnda ingen glömd...
Den här dagen har hittills spenderats åt telefonsamtal, vaxning av min "musche" och musik-lyssning. Resten av dagen ska jag träna, försöka plugga och sätta upp ett kort på mig och morfar på min fina vägg! :)
Nu ska jag fortsäta prata med min älsklings Ia på msn! <3
Puss
E


Kommentarer
Postat av: ia

Ja för du är ju på sånt partyhumör eller hur var det;)

2009-02-18 @ 23:58:24
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ia

Neeeej du bäst:D

2009-02-22 @ 03:14:53
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: liindblaads

förlåt för sent svar!



haha för mig är de ganska mycket :P

de är 1000 kr mer än vad jag brukr handla för :P

jag brukar inte köpa så jättemycket där annars gilar bara liksom att vara där :P men i heögen blev de massa :)

2010-11-19 @ 13:49:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0