Ännu en ledig dag lider mot sitt slut...

och jag har inte gjort ett skit mer än att städa och lyssna på musik. Borde väl ta och börja på det där arbetet om jehovas, men jag orkar verkligen inte göra det nu så jag tar tag i det sen, när nu det blir...... rättare sagt aldrig!
Idag bestämde jag och Kajsa att vi ska spendera en dag på lovet i K-berget det kommer att bli great! Så nu kanske man borde lämna in skidorna på justering oså, har en känsla av att jag väger liiiite mer nu än vad jag gjorde för 3 år sen. Ställa mig på vågen tänker jag dock inte göra!
Resten av kvällen ska spenderas åt godis och sjukhusprogram. Skulle egentligen ha tränat men det går inte pga av ryggen och knät!:(
Hoppas att Lasse kan fixa det åt mig imorrn, måste verkligen träna så mycket som det bara går nu om jag ska bli bra tills nästa säsong!
Puss
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0