Alla hjärtans dag!

Vad är det egentligen för speciellt med alla hjärtans dag?
Alla affärer bunkrar upp massa rosa och röda hjärtprylar och annat skit. Alla ska vara så överdrivet gulliga mot alla. Alla som har en pojkvän eller flickvän blir som hysteriska och måste hitta på något romantiskt att göra och komma på vad han/hon ska köpa till honom/henne. Själv hatar jag alla hjärtans dag. För mig är detta bara en överkomersiell och ensam dag. Det är inte kul att vara singel, allra helst inte på alla hjärtans dag. Man hör vad sina kompisar ska göra med sina pojkvänner eller flickvänner, ut och äta, bio, mysa hemma framför en film, ge bort presenter eller bara vara med varandra en hel dag och mysa. Vad ska jag som singel göra? INGENTING. Alla mina kompisar är antingen bortresta eller så umgås de med sina pojkvänner eller flickvänner.
Själv sitter man här, singel och ångerfull över att ha tagit fel beslut. Jag borde kanske lyfta på luren och ringa till honom, men det känns så himla efterhängset och fult att ringa på alla hjärtans dag. Jag kanske är töntig men vad skulle du själv tänka om ditt ex ringer och vill ha dig tillbaka på alla hjärtans dag?
Nej alla hjärtans dag kan skrotas tycker jag!
Man ska älska alla varje dag inte bara en dag om året!
Puss
E

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja alla hjärtans dag är bara en jävla skit dag !

Hata den här dan,så himmla onödig är den xD !

Men gumman, inte tänk på de där nu & han ! Tänk på annat istället.. <3

2009-02-14 @ 14:37:42
Postat av: Hille

<3

2009-02-14 @ 14:38:35
Postat av: ia

vi borde starta en grupp på facebook. Alla vi som hatar alla hjärtansskitjävlahelvetesdagen!

Jag hade lätt varit din date om jag vart hemma det vet du<3

2009-02-15 @ 12:51:02
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0