Värdelös bloggare

Hej!!
Vet inte hur många bloggar som jag så optimistiskt har startat och sedan gått i gått i graven med. Till en början när man startar en blogg är man så himla positv och tänker "gud vad kul med en blogg då kan jag skriva lika bra som alla andra människor som bloggar. 
De på sin höjd tre första inläggen är överseriösa och kommer i tät följd efter varandra. Men sedan av någon anledning börjar man slarva och inse att sin blogg faktiskt inte alls blev så bra som alla andras bloggar så man ger upp och skiter helt enkelt i bloggandet.  Det är historien bakom mina misslyckanden i bloggvärlden. Så nu tänker jag för en sista gång ge mig på ett försök i att blogga så får vi se vad som händer, vad tror ni?
Nu är dags att sova, det vankas jobb imorrn...
Kram!
Emma

Kommentarer
Postat av: ia

Jags tror att du kmr tänka på att jag sover imon när du ska jobba mohhahahhah:D

2008-12-16 @ 23:12:58
Postat av: ia

haha nej hur vore det med ett inlägg till kanske? ;)

2008-12-18 @ 15:43:25
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0