Hur fan får man en extra skinka att försvinna?!!

Precis hemkommen från en 3 km löprunda. Tyckte att jag kutade runt som en gnu men när jag gick i "mål" visade det sig att jag hade sprungit på min hittills sämsta tid, 25 minuter.
Innan jag gick på jullov lovade jag mig själv att träna riktigt hårt och inte äta så mycket skit, gick det? Nej. Ungefär en och en halv vecka senare sitter jag här med 2 Mc Donalds mål lagrade i kroppen, åtskilliga kilo godis, julskinka, kakor och bullar. Jag har utan tvekan skaffat mig en extra skinka under den första veckan på lovet, hur ska detta sluta?!!
Resten av dagen ska spenderas åt eventuell övningskörning, "faster-fika" och tv-tittande har siktat in mig på stolthet och fördom med Keira Knightley, får se om den är något vidare, det borde den iaf vara det med tanke på att Keira är med!!
Nu ska jag hoppa in i duschen!!
Puss
Emma

Kommentarer
Postat av: ia

haha man ska faktiskt gå inte springa om man vill bli av med fett, men tkr inte att det är ngt du behöver syssla med. Jag tror att man ska äta kola och vara glad:D:D

2008-12-28 @ 19:07:03
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0