Ett tag sen!!

Hej
Har hittills haft en grym jul med många fina paket och snälla släktningar. Det bästa var nog utgången igår var så otroligt mkt folk som man kände oså fick jag träffa alla mina gamla kompisar och IA, finns inget bättre. Lätt det roligaste som jag har haft på länge. Dock jävligt dåligt att man betalar 140 spänn för att gå in o sen får man vänta i 40 minuter på sin jacka!!
Men men det är väl sånt man får ta när det är mycket folk i rörelse. Nu ska jag börja tagga för Nyårsafton och Sthlm-resan med IA, kan inte börja året på nåt bättre sätt trots att man måste gå upp klockan sex, men det är det värt!
Puss

Kommentarer
Postat av: ia

Japp kanonavslutning och start!

och sjukt roligt igår! läängtar tills nyååååår! :D

2008-12-26 @ 16:10:59
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0