Äntligen lov!

Nu är det äntligen lov på riktigt!!
Börjar äntligen känna att jag kan slappna av och självklart, bara för det håller jag på att bli sjuk. Har fått en massa onda blåsor på tungan som mamma tror är virus-blåsor :(. Kan knappt äta någonting för att det gör så ont o meningen med lov och andra ledigheter är att man ska få frossa lite extra, men det kan inte jag :( Antar att jag får tillbaka för allt fusk med godis och annat skit det senaste halvåret.
Idag tog jag min första sovmorgon på jag vet inte hur länge. Kändes riktigt konstigt att inte behöva gå upp tidigare för att skriva en uppsats eller plugga till ett prov.
Åt frukost vid halv ett och sen dess har jag ägnat halva dagen framför min älskade dator och med att tvätta mitt hår fem gånger!! Det är sant fem gånger har jag tvättat mitt hår idag!! Tack vare det där jävla volym-pulvret OSIS eller vad det heter. Det kanske ligger nåt i dess namn när man behöver tvätta ur håret åtskilliga gånger för att få bort den äckliga klistriga hinnan i hårbotten, säger inget mer än sicken OSIS!!
Nu sitter jag här vid datan, igen, och väntar på att få åka till mormor och morfar på middag. Min låstas moster från USA är här i ett par veckor så vi ska passa på och catcha upp med henne lite över en förhoppningsvis god middag.
Tänker avsluta det här inlägget med att säga att ingen saknar IA så mycket som jag. Hoppas du har det bra i V-ås och bäst för dig att du pallrar dig hem innan julafton!!
Kram!
Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är hemma jag:D och ut ska jag imon, om ngn vågar gå ut med mig haha! Jo jag hade det skit bra i v-ås som du vet:P



haha kul jul säger jag bara!

2008-12-24 @ 15:39:49
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: ~B

Godjul:)

2008-12-24 @ 15:47:12
URL: http://beno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0